Alla inlägg under december 2007

Av Anna - 19 december 2007 08:26

Hm just nu funkar det inte bra på arbets fronten. Hade helgen inbokad på Jälla och vaknar i söndags och är dålig...Skit oxå, aja jag blir väl bättre under dan och det blev jag. Jobbade måndag natt funkade kanonbra. Så var det dax på Jälla igen onsdag och torsdag inbokade där.. Då blir Elsa sjuk igen.  Det måste finnas nån anledning till varför jag inte kan jobba där just nu.Jag vill till mina nassegrisar!!! Annars så flyter allt på här hemma. Julen närmar sig med stormsteg, så jag vet inte hur jag ska hinna med allt som jag har lämnat till sista sekunden.  Sally har blivit mycket stelare i sin bakben men hon verkar inte ha ont så då får hon tussa med.  Väldigt imponerande och se hur hon kan klia öronen i soffan och på golvet genom att ligga och gnida med huvudet så öronlappen åker in och kliar. Vayo har faktiskt börjat lugna ner sig lite men han har väldans lätt för att jaga upp sig när det kommer nån och hälsar på. Speciellt när alla ska gulla med honom för att han är söt. Så det är bara att tjata på folk att dom ska låta bli honom tills jag säger att han får hälsa..men....så var det den svenska folket då...."han är ju så söt"  "självklart så ska dom hälsa på varann"  och standard grejen..."åh får jag klappa? frågar dom när dom redan sitter på huk och klappar  hunden...Men snart är han stor och odräglig så då vill ingen hälsa på honom längre  :-)


Nej nu var det dags att byta skitblöja på barnet hon står här och tjatar....

Tjipp på er så länge

Av Anna - 10 december 2007 22:01

R.I.P

FRINNA

2003-04-25 - 2007-12-10


Underbart är kort...

Du finns för alltid i mitt hjärta..


 


Presentation

Omröstning

Hur ofta vill du sälja din hund billigt:-)?
 Minst 10 ggr om dagen
 Ca 5 ggr om dagen
 1 ggr om dagen
 Varannan dag
 Ett par ggr i veckan
 Ett par ggr i månaden
 Aldrig!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards